Yay! Senangnya nak Dapat Duit Raya dari Annas Easkey

Assalamualaikum……
Hari ni aku nak kutip duit raya lah… Kali ni dari Annas Easkey pula. Itu kalau dapat lah kan. Kalau tak dapat, nak buat camne, kena tunggu raya tahun depan lah pula…..hehehehe….
1. Aku suka Annas Easkey kerana apa? Sebenarnya aku tak lah kenal sangat dengan gerangan empunya nama ni. Tapi aku minat dalam bidang Photographer, aku ambil lah tahu sikit-sikit pasal photographer ni. Aku suka Annas Easkey sebabya dia ” Super Boom”. Maksud aku dari segi gambar yang diambil. Kalau tengok gambar-gambarnya, walaweiii…korang teruja macam aku nie… Korang pasti akan puas hati dengan gambar yang diambil. Itu sebab lah aku suka Annas Easkey ni. Dari segi bidang photograpy lah. Kalau orangnya, aku memang tak berapa nak kenal, aku hanya kenal koleksi gambar-gambarnya sahaja. Jom lah tengok sikit antara koleksi gambar dari Annas Easkey.

duit, raya, annas, easkay

hanis, zalikha, model, pelakon, pengacara

model, pakaian, annas, easkay

artis, malaysia, siti, fahrin, yuna

fesyen, annas, easkay
kalau nak tengok banyak lagi, melawat lah kat Facebook Annas Easkey dan Blog Annas Easkey

2. Baju raya aku untuk tahun ini ialah sama jer dengan tahun lepas. Ni aku tunjuk ….

blogger, izwan, penulis, blogizwan, handsome

Warna apa? hah…pandai korang….. (sebenarnya aku tak pasti warna apa, nak kata oren tak, nak kata peach tak tau lah )
3. Buat Annas Easkey aku nak ucapkan, bagilah duit raya kat aku…hhihihi…. silap tulis laa…. Kepada Annas Easkey, Aku ucapkan moga berjaya dalam bidang yang diceburi dan terus pandang kehadapan (kalau tak pandang depan,camne nak ambil gambar kan??) walaupun orang lain ingin menjatuhkan kita. Warna-warnikan dunia phothograpy ini dengan hasil karya anda. Hidup memerlukan pengorbanan,pengorbanan memerlukan perjuangan, perjuangan memerlukan ketabahan, ketabahan memerlukan keyakinan, keyakinan pula menentukan kejayaan dan kejayaan pula menentukan kebahagian.
Good Luck Annas Easkey.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge