Wan, hang tak berubah…

Hah ? Tak berubah ? Nak berubah camne ni ? Aduuuiiii…. Pelik lah member-member aku ni. Nak aku berubah macam ne ? Aku ni tetap aku lah kan ? Tak kan lah aku nak berubah jadi Aaron Aziz kot ? nanti tak pasal-pasal aku dapat tawaran berlakon, Aaron Aziz  dah pencen.

Ok… Faham..aku dah faham.. Mungkin dari segi sifat peribadi aku kot. Tak tahu lah samada diaorang suka or tak dengan peribadi aku ni. bagi aku, aku senang dengan peribadi aku nie. Aku tetap Izwan yang sama. Umur jer berubah…hahaha…Ok, kalau tengok Aaron Aziz ni, aku rasa aku pun lebih kurang je sama dengan dia. hahaha… patut lah dia kata aku ni tak berubah.. Mungkin ayat penuh dia, ” Wan, hang ni tak berubah macam Aaron Aziz lah”. Ok..terima kasih kerana memuji.. hahahaha…..

3 thoughts on “Wan, hang tak berubah…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge