Toolbox Meeting

Assalamualaikum…

Argghhhh…toolbox meeting!!!!….ini kali pertama aku buat toolbox meeting…Apa yang bermain di fikiran aku ialah, ” Aku nak cakap loghat macam ne erk ?”, ” Agak-agak, diaorang akan faham tak apa yang aku akan cakap ?”.. Adoiiiii… Bukannya apa, aku kena buat toolbox meeting dengan pekerja buruh binaan yang dar Indonesia, Myanmar dan juga Bangladesh.. 

Tak pelah..apa-apa pun, cuba lah dulu…Kalau diaorang tak faham, aku guna jurubahasa, kalau tak da jurubahasa, aku buat jer bahasa isyarat tapi kalau tak faham juga, kena lah aku belajar bahasa diaorang nie…hhhmmmm…

Alhamdulillah..dah selesai toolbox meeting aku yang pertama. Entah faham ke tidak apa yang aku cakap. Tapi rasanya faham sebab diaorang ni banyak mengadu masalah kat aku…Apa-apa pun, itu tanggungjawab aku….

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge