Tips Khatam Al-quran

Assalamualaikum….

Siapa kat sini dah khatam Al- Quran???
Berapa orang jer nie….tak pe..tak pe…jangan risau.. kat sini aku nak letak tips untuk khatam Al- Quran dalam sebulan.. Boleh ke??? boleh jer kalau korang nak…dari korang dok baca komik ke apa ke, baik baca Al- Quran..dapat pahala…tahu tak? tapi kena lah baca mengikut hukum yang betul..kena tajwid nya… Jangan baca hanya untuk dapat status ” Pengkhatam Al- Quran “.

tips, cara mudah, khatam, alquran
Cuba lah buat… InsyaAllah, dengan izin Allah, boleh punya… kalau perempuan tu aku faham lah… hah.. yang lelaki ni jom lah cuba… Kalu tak cuba, kita tak tau boleh ke tidak…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge