Tak Suka Orang Macam Ni

Aduhaii… apalah nasib badan. Tak seronok lah pula. Ada ke patut janji nak datang perbaik komputer tapi aku tunggu sehari suntuk tak muncul-muncul. Apalah punya manusia. Aku telefon pagi tadi, dia kata nak datang petang tapi sampai sekarang bayang pun tak nampak. Kalau dah tak boleh datang tu, cakap saja lah kan ? Aku tak adalah nak membuang masa aku tunggu. Ini senyap jer. Nak je aku cepuk kepala. haiisshhh….
Aku tak tau lah nak cakap apa kat orang macam ini. Kalau ikutkan hati, memang nak je aku bagi ayat-ayat power. Tapi nasib baiklah aku ingat Allah. Ya Allah…sekarang ini pun masih rasa geram lagi nie..hishhh… Nak buat apa ya dengan orang macam ini? Tadi nasib baik aku hantar sms kat dia dulu. ” Tak jadi datang kan ? nak balik ni…” Pastu terus ada panggilan masuk. Katanya dah nak sampai. Aku pun tunggulah hingga dia sampai. Dalam sejam lah juga baru sampai. lepas tu cakap dia penat lah, tak larat lah…adooiiii…aku ni lagi lah penat. Penat menunggu…. Waste my time.

3 thoughts on “Tak Suka Orang Macam Ni

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge