Surat Permohonan Kerja

Tadi aku nak cari contoh surat permohonan kerja, jadi aku pun gunalah perkhidmatan Mr. Google tu. jai dia pun cari lah untuk aku. Sesambil tu aku layan lah dulu koleksi panggilan hangit HOT FM tu. Seronok pula aku dengar. nak lah pula hangitkan orang. hehehehe…. Yang seronok panggilan hangit hari ini ialah bunga raya warna kuning tahi gigi. Apalah si AG ni kan…. Itu pasal panggilan hangit tapi tajuk entry aku pasal surat permohonan kerja. Ini dah lari topik ni….hhhmmm…..
Berbalik kepada topik aku ni, aku nak cari contoh surat permohonan kerja untuk mohon kerja lah kan ? tak kan lah aku nk wat puisi pula ya..hihihi… Dalam dok mencari-cari tu, satu-satu link aku tengok. Nak cari contoh surat yang terbaiklah katakan. Antara semua contoh tu, aku rasa ini yang terbaik kot…..

contoh, surat, permohonan, kerja

Amacam ? Terbaik tak ???

You may also like

1 Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge