Surat Dari PM

Korang nak tahu tak ??? Tadiiii..masa sampai kat rumah tadi, aku dapat satu surat. pelik benar aku, siapalah nak hantar surat kat aku ni?  Ada ke awek nak bersurat-surat dengan aku ni? Hhhmmmm…. pelik bin ajaib.. Tapi sampul surat tu putih je… Macam surat dari pihak-pihak tertentu…. Aku pun buka lah surat tu, kalau tak buka, macammana lah aku nak tau kandungan surat tu kan??

iznawzi
Lepas tu, aku pun belek-belek lah lagi… Rupa-rupanya, korang tahu dari siapa??
seleksi izwan
Cer tengok dari siapa??? Aku ada, kau orang ada ???? hehehehe……

2 thoughts on “Surat Dari PM

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge