Sudah Beli

Alhamdulillah… Berdasarkan entry aku yang sebelum ini iaitu Antara Motor, Dslr dan Handphone, aku dapat komen atau pandangan dari raka-rakan blogger yang lain. Dan disebabkan hal itu dan juga perbincangan dengan keluarga, maka aku telah bersetuju untuk membeli…….. Tapi sebelum itu, bacalah dulu komen-komen dari rakan blogger ini ya…..

Merujuk komen diatas, aku rasa korang dah agak aku beli apa kan ? Kalau tak boleh nak agak, mesti boleh fikir kan ? hehehehe…Jadi, sekarang aku dah pun beli motor. Jadilah kan, boleh lah guna untuk seisi keluarga.

Tapi sebelum itu, nak ucaplah Terima Kasih kepada rakan-rakan yang memberi pandangan….

You may also like

1 Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge