Gambar Kahwin Irma Hasmie

Dalam minggu ni banyak orang menceritakan dan tertanya-tanya mengenai status Redza Syah Azmeer…Korang kenal tak siapa dia ni?? Elleh…buat tak kenal pula…..hhhmmmm..Itu lah nama suami kepada Irma Hasmie. Diaorang ni masih dalam mood pengantin lagi nie…Kalu korang tak kenal, maknanya korang ni tak nak amek tau lah yer…hihihi…Cer kita tengok sikit pasangan mempelai ni….

irma, hasmie, kahwin, dengan, redza, syah
Ini lah pasangan pengantin baru tue… Cuba korang tengok sikit, kan diaorang bahagia tu. Dah sah pun bergelar suami isteri. Yang jadi masalahnya sekarang ni, pasal status suami Irma Hasmie…
gambar, kahwin, irma, hasmie, dan, redza, syah
terkejut diaorang ni..
Alaaa..bagi aku lah kan, tak payah lah nak sibuk-sibuk pasal status suami Irma Hasmie. Apa yang dah lepas tu biar lah ia berlalu. Cuba letak diri kita sebagai pasangan ni tengok..Baru jer menikmati mahligai yang dibina tapi ada pula orang nak selongkar. Apa perasaan kita? Kita sebagai seorang Islam kena tahu bahawa Ajal, Rezeki, Jodoh kita semua ditakdirkan oleh Allah. Dia lah yang menentukan segalanya. Kita kena percaya kepada ketentuan yang telah ditetapkan kepada kita. Allah tu Maha Kuasa..Allah tahu apa yang baik dan apa yang buruk untuk kita.Irma Hasmie pun pernah cakap ” saya tidak memilih dia,tapi Allah yang pilih dia untuk saya”. (lenih kurang macam ni lah ayat dia ). Jadi fikir-fikirkan lah yer… 🙂
Gambar Kebahagiaan mereka….
gambar, kahwin, Irma, Hasmie, dan, Redza, Syah

gambar, resepsi, kahwin, Irma, Hasmie, dan, Redza, Syah

gambar, resepsi, Irma, Hasmie, dan, Redza, Syah

1 thought on “Gambar Kahwin Irma Hasmie

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge