Sore Eyes 5 Days MC Versi Nora Danish dan Adi Putra

Korang masih ingat tak lagi dulu ada satu video yang gempar dan menarik orang ramai untuk meniru aksi yang dirakamnya tu ? Ala… yang ini.. Budak MC 5 hari tu… Budak ni…

Dah ingat ? Korang semua dok gelak kat dia kan pasal video dia tu ? Tengok, sekarang dia dah terkenal hanya dengan video dia tu. Wahh… cepat betul dia. kan ? Dan aku rasa semua orang tengok video dia ni termasuk lah dua artis ini iaitu Nora Danish dan Adi Putra.  Korang dah tengok ke belum ni ? Kalau belum, jom kita tengok sikit Sore Eyes 5 Days MC dari Nora Danish dan Adi Putra.

5 thoughts on “Sore Eyes 5 Days MC Versi Nora Danish dan Adi Putra

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge