Soalan Lazim Orang Bujang Vs Kahwin

Assalamualaikum…

Alhamdulillah, baru lepas makan..tapi sekarang ni aku bukan nak tulis pasal makan yer…tapi aku nak cerita pasal soalan lazim.ishhh…soalan lazim apa pula ni ye???tak faham ke???memang ler tak faham sebab aku tak cerita lagi soalan lazim apa kan….ok..baiklah..soalan lazim yang aku nak cerita ni pasal soalan lazim bagi 2 kategori status bila berjumpa antara satu sama lain ..

1.  Kategori Bujang

A : Bro, lama tak jumpa. Mana pergi ?
B : Elo bro, ada jer..busy sikit..ko amacam?
A : aku ok jer… Ko wat apa sekarang?? kerja mana??
B : aku macam ni lah… Ko dah kahwin ke bro ?
A : Kahwin?? tak sampai jodoh lagi bro..Ko?
B : samalah bro

2. Kategori Berkahwin

A :  Bro, dari mana bro ?
B : Baru balik kerja bro..ko ?
A : Oooo…aku pun sama lah,baru balik kerja ni..
B : anak dah berapa bro?
A: 2 bro..ko?
B : Alhamdulillah..rezeki tu bro..Aku baru sorang…

hah…korang nampak tak apa beza perbualan di atas?? sebenarnya, topik untuk entry aku kali ni aku buat sebab terdengar perbualan antara bos aku dengan member dia…hahahaha….sorry bos, termasuk pula dialog bos dengan member bos…hihihihi…..

You may also like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge