Situasi Ditandas Pada Malam Tahun Baru

Hakim: Aunty, sekali masuk berapa?

Aunty jaga tandas: Besar ke kecik?

Hakim: Besar!!

Aunty jage tandas: 50 sen,tapi ada orang kat dalam tu…

Hakim: Tak apa la saya tunggu.

Aunty jage tandas: Tahun depan la jawabnya awak dapat masuk!

Hakim: Apasal pula aunty? Kenapa dengan orang kat dalam ni ? Dia buat apa? Dah
berapa lama? Kenapa aunty? Kenapa? Kenapa?

Aunty jage tandas: Apa lah yang awak merepek malam tahun baru ni ni? Cuba
tengok jam awak pukul berapa sekarang?


Hakim: Pukul 11.58 malam

Aunty jage tandas: Orag tu baru je masuk, dah tentu dia keluar pukul12 lebih. Kira
tahun depan ler tu….awak pun dapat masuk tahun depan la… wakakakakakak lu
kene beb!!!

Hakim: Ada yang makan taik ni kang, aku dah hujung-hujung da nih boleh pula
buat lawak.grrrrr….

You may also like

1 Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge