Selamat Hari Raya Aidilfitri

Assalamualaikum……

Hari ini hari apa? Bukan lah… Hari apa? Hari Sabtu lah… Esok dah nak raya ka?  Sempena dengan itu, aku nak lah juga ucap kepada anda semua yang sudi melawat blog aku ni.. Nak hantar kad raya dah tak sempat sebab posmen dah cuti.. Lagi satu, alamat anda semua tu aku tak ada. Jadi macam mana nak hantar kad raya kan? hehehehe…… 
Baiklah, disebabkan itu, aku nak gunalah kemudahan teknologi terkini yang mana sering disalah guna oleh orang zaman sekarang ni. Ohhh…tidakkkk.. Aku tak nak berleter… Aku cuma nak bagi kad raya kad anda semua.. Pilih lah yang mana satu anda mahu ya…..

 Banyak nya….hahaha…tak ku sangka..tak apa lah.. Hari Raya setahun sekali je kan…. pilih..pilih..cepat pilih…. Salam Aidilfitri.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge