Sebulan dah rupanya

Hari ini 14 Julai 2012…dalam sedar tak sedar dah sebulan aku bekerja kat sini… Terasa sekejap sangat masa berlalu kan.. Pejam celik..pejam celik… cu caakkk…hahahaha…. itu lah, bila terlalu banyak kerja, dan penat, masa yang bergerak pun kita tak sedar.. Cepat betul masa berlalu.. Aku ni masih lagi terawang-awang dalam usia aku yang remaja ini…hehehe…

Kalau bab kerja, memang penat, sampaikan nak basuh baju pun tak sempat… Tambah pula dengan keadaan cuaca yang tak menentu sekarang ni..sekejap panas, sekejap mendung tetiba hujan turun… Nak buat macam mana bukan kerja kita kan… Allah dah menentukan segalanya…. 
eh..dok sibuk nak bertulis pula aku ni…. ada kerja nak buat sikit.. nak semak stok pula…huhuhuhu…bab nak mengira ni, bukan senang…tengah asyik mengira, tetiba datang orang tegur..habis semua berterabur…penat..nak kena kira balik semula….kalau tak caya, cubalah buat….

2 thoughts on “Sebulan dah rupanya

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge