RM25 jer ????

RM25 apa???baju??seluar?? korang ada baca kosmo hari ni??? kalo baca mesti korang tau apa cer… RM25 tu ada lah jumlah denda yang dikenakan kepada PENARI TIANG.. patut lah ramai sangat nak jadi penari..dapat bayaranlumayan,denda ciput jer kena bayar. jasi diaorang tak kisah lah kan?? itu pun kalo kantoi kena tangkap,kalo tak kantoi,sapu bersih RM250.

psss : kalo kosmo tersalah tulis,aku pun salah info gak lah yer…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge