Puasa Artis

SELEKSI PUASA…
Seperti yang aku beritahu dalam ruangan aku sebelum ni, aku telah menjanjikan sesuatu untuk tatapan korang semua. Kalau yang tak tau tue, baca kat sini dulu.
Antara artis yang sempat kongsikan ceritera puasa mereka adalah dikalangan artis yang baru menapak dalam dunia seni ini dan juga yang sudah korang kenali.  Antara persoalan yang aku ajukan pada mereka ialah :-
  1. Umur mula belajar berpuasa dan umur mula puasa penuh.
  2. Juadah berbuka kegemaran.
  3. Selalu masak ke beli?
  4. Pengalaman puasa yang tak boleh dilupakan.
Korang nak tahu tak???  Ok lah…aku bagi klu sikit antara artis yang terlibat… Kalau korang pandai, teka lah yer… Sebenarnya, aku pun tak pasti berapa orang semuanya… Tak pe lah, aku bagi klu yang aku tau dulu yer…
Ada antara artis ni dia pernah masuk rancangan Pilih Kasih… Ada juga yang bekas atlet… Ada yang pernah bergandingan dengan Amber Chia… Ada penyanyi baru…dan bebrapa orang lagi lah….. Korang agak-agak siapalah artis tue ye????? Apa…. Nak aku bisik ???? kali nie tak de nya aku nak bisik..tunggu jer lah yer…..hehehehehe…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge