Perancangan Hari Ini

Hari ni hari Ahad.. Apa nak buat ye ? Keluarga aku pergi berlarak sepupu aku kahwin.. haiii…sorang lagi kahwin… Aku bila lagi ? Sabar lah…nanti ada lah tu… 
Hari ni ada Burger Bakar percuma kan ? Yuppp…betulll… Adakah itu akan menjadi santapan aku malam ini ? 
isabella, burger, bakar, pilihan
Ish…tak sabar nak tunggu jam 8.00 malam. Burger free weiii…sapa tak mau ? Rugi wei…. Tapi difahamkan, bilangan burger free tu terhad. Harap-harap lah aku sempat. Boleh juga merasa makan burger free sempena perjuangan Harimau Malaya. harimau Malaya Selamanya…..

You may also like

3 Comments

  1. hahah..aku ade terbaca benda ni kat fb..
    dia cakap walaupun HM kalah tapi dia tetap nak bagi burger bakar kat sume.
    tapi kat tmpt aku takde.

    p/s : kenapa tulisan blog ni bertukar??

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge