Pengumuman Puasa

Assalamualaikum….

Tadi korang ada tengok tak kat TV?? Ni ha…Tengok ni…

pengumuman, puasa, malaysia

Aku tengok kat internet jer…huhuhu…maklumlah tengah kerja kan..nak buat macamne?? Aku menuggu dengan penuh keterujaan sesorang…Mula-mula berita mula dulu….aku pun dah naik pelik sebab tak umum lagi….Lepas tu degar pembaca berita macam ni…. ” Kami memberi laluan seketika untuk pengumuman puasa..” bunyi lebih kurang cam ni lah….Dengan pantas aku ambil telefon bimbit aku dan terus taip mesej ucapan Selamat Berpuasa bercampur ayat bunga-bunga kepada kenalan aku…..Masa ni lah nak mesej-mesej, lepas ni tak de nak mesej-mesej kan…. Nak mesej lagi, tunggu raya pula…hehehehe… Jadi, dikesempatan ini juga, aku pun nak lah ucap kat korang juga….
blogger, izwan, ucap, salam, ramadhan
Jangan lupa buat ni…
 Ramadhan Checklist: 

1.setting Niat

2.Upgrade Iman

3.Download Sabar

4.Delete Dosa

5.Approve Maaf

6.Search Pahala 

Salam Ramadhan…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge