Pendedahan Sebenar Waslie Duby

Permulaan bicara ingin aku imbau kembali pasal entry aku yang bertajuk eeeiiiii….tak malu yang bertarikh 03 julai 2012…cerita apa???yang tu korang klik ler kat tajuk tue..ok..jgn malas2..hihihi.aku rasa mungkin ada diantara korang pun dah tahu pasal ni kan…yerlah kan, korang kan mesti tengok galaksi punye…Apa yang aku tulis sekarang ni adalah kebenaran artis tersebut.Dan dia juga mengizinkan aku untuk meletakkan gambar wajah dia…Yang korang dah tengok kat Galaksi tu mesti dah sibuk dok google cari nama dia kan???hehehehe (gelak gaya kiah propa)…
“Kalau lah saya sendiri yang mendedahkan gambar tu kepada pihak media semata-mata mahu lebih dikenali sebagai seorang pelakon,maka saya boleh dikatogerikan sebagau orang yang bodoh kerana pendedahan ini boleh menutup periuk nasi saya “.ujar Waslie Duby.
Begitulah kenyataan nya kepada media dan juga kepada pihak-pihak yang menyoal dia. Untuk makluman korang semua, mengikut perbicaraan aku dengan dia, gambar-gambar yang tersebar itu ada lah gambar-gambar lamanya. Sebelum dia menceburi bidang lakonan lagi. Dia baru jer bergelar pelakon dalam lingkungan 1 tahun macam tu. Gambar tu sebenarnya terkandung dalam pendrive nya yang telah hilang. Dalam pendrive tu ada lagi beberapa gambar yang lain. Sebenarnya aku berbual panjang denga dia tapi aku tulis mana yang perlu je lah yer…
” Saya mohon maaf diatas gambar yang telah disebarkan ini. Saya akui gambar saya dan tak nafikan dengan adanya gambar seperti ini di internet sedikit sebanyak boleh memberi tanggapan yang kurang baik untuk diri saya sebagai pelakon yang baru menapak. Disebabkan hal ini. periuk nasi saya tergugat apabila digugurkan dari sebuah drama”.ujar Waslie Duby lagi.
Hahhh..dah baca kenyataan kat atas tu??? Cuba tengok tu, periuk nasi dia dah terjejas gara-gara gambar. Kalau yang tak faham periuk nasi tu apa, balik rumah tengok kat dapur…hehehehe…..alaaa…rezeki dia lah..kan di cari rezeki dalam bidang lakonan. dan ingin aku katakan bahawa gambar-gambar dia yang tersebar tu bukan lah gambar bogel tapi gambar dia berseluar dalam…(saja nak beritahu,takut korang sangka dia berbogel). Dia juga memaklumkan bahawa dia tak paksa korang nak percaya atau tidak,itu terpulang kepada anda.ok???

Pendedahan, Sebenar, Waslie, Duby

Waslie, Duby, bogel, tepi, pantai
Pelakon ini pernah muncul dalam drama Titisab Darah Pahlawan, Langkah Bendul, Tentang Dhia, dan Rubiah. Waslie Duby adalah nama yang diberi kepada pelakon ini dan kelahiran Sarawak. Kalau korang tak perasan atau tak pernah perasan, nanti cuba korang buka tonton.com.my atau youtube ker, cubalah cari tajuk drama-drama yang aku sebut tu.ok??
Ok…persoalan tekah terjawab,yang lain tu aku serah lah kat korang samada nak percaya atau tidak….peace no war…hihihihihihi…

2 thoughts on “Pendedahan Sebenar Waslie Duby

  1. Semalam accident dgn dia.. memula xknl pon tp muka look familiar lah.. sembang punya sembang dia ni pelakon wasley duby. Serius ckp dia ni xsombong n ramah 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge