Niat Puasa Ramadhan

Assalamualaikum

adik-adik…ibu-ibu…bapa-bapa sekelian….

Baiklah yer, sempena menyambut bulan Ramadhan yang tinggal beberapa hari jer lagi, kat sini aku ingin sesuatu yang penting. Apa yang penting? Kerjasama……itu untuk lagu kartun wonder pet ye…tapi untuk bulan puasa ni, aku nak letak pasal nie…..
Niat puasa Ramadhan untuk sebulan
Niat, Puasa, Ramadhan

Niat puasa Ramadhan seharian
Ok…yang dah lupa tu, boleh ler mula hafaz sekarang ye…lagipun takde sape tau ni..cepat hafaz..nanti senang, tak payah nak google masa sahur…hehehehe…hafaz ye, jangan tak hafaz…selamat berpuasa….:)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge