Semak Keputusan Peperiksaan

Sekarang ni dah pertengahan tahun dah. Jadi, peperiksaan pertengahan tahun pun dah lepas. Bila dah zaman teknologi ni, semuanya jadi senang, termasuklah nak semak keputusan peperiksaan. Cuma klilk jer..Ini memudahkan ler kepada ibu bapa yang pandai dan cerdik komputer..taaapiii macam mana pula dengan ibu bapa yang sebaliknya???

macam mana nak semak?? cuma klik jer kat laman web kementerian.
dapat tak????
kalau tak dapat, korang taip jer kat google tu semakan keputusan peperiksaan…nanti keluarlah dia..ok….
lepas klik tu, akan keluar macam ni jer..

sistem, analisis, peperiksaan, sekolah

lepas tu, isi jer lah no kad pengenalan atau sijil lahir anak-anak atau adik adik korang tu….
nanti keluar ler keputusan tu…ok…
nanti jangan jadi macam ni pula..

karikatur, kartun, sekolah

faham-faham jer lah yer…..

You may also like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge