Laksa Ikan Sekoq

Hari ni setelah selesai urusan majlis makan tengahhari bersama Dato Tengku, ayah aku bawa kami makan-makan di gerai Laksa Ikan Sekoq cawangan Mergong. Aku tak pernah makan lagi, tapi pernah lah dengar. Jadi, ayah aku bawa lah kami singgah sini.

laksa, ikan, sekoq, mergong, alor, setar, kedah, malaysia
Ni dia laksa ikan sekoq….Fuhhh…kecur air liur tengok ni.. Kalau makan memang confirm sedap. Harga pula memang berpatutan. Ada laksa biasa dan ada laksa tambah. bab harga pula jangan risau. Korang order laksa tambah ka atau laksa biasa ka, harga tetap sama. Hah..murah kan ?
laksa, ikan, sekoq, mergong, kedah

Tengok ni aku makan sampai habis licin baq hang…Sedap tue…

laksa, ikan, sekoq, murah, sedap, kedah,

laksa, ikan, sekoq, laris, jualan, mergong, kedah
Jadi, kalo nak makan, korang order siap-siap laksa tambah. Nanti tak payah lah korang nak order tambah lagi. Jimat dah kat situ. Kami order laksa 3, laksam 1. Lepas tu cendol, ABC dan Milo Ais. Harga untuk semua ni tak sampai RM20. Memang berbaloi bak hang…Jadi, mai lah ramai-ramai kat sini….

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge