Kesedaran Diri

Setelah berbulan tamat belajar, kini kerja pun tak dapat lagi. cuma sekarang wat kerja-kerja sampingan saja untuk aku mendapat duit poket. Macam-macam aku buat untuk jana pendapatan aku. Ye lah kan…

Nak capai target aku tu belum lagi. itu sebab aku tengah bekerja keras. disamping tu aku juga lah hantar resume aku kat mana-mana company atau individu yang mencari pekerja. sekarang ni masih menunggu lah walau sedar macam tiada harapan je. Hehehehee…. 

Oleh sebab timbul perasaan macam tiada harapan tu, aku pun isi lah borang eLatihan Kemahiran di bawah CIDB. Boleh lah tambah sikit kemahiran aku selain kemahiran yang sedia ada. Kos yang aku pilih ? ada lah… InsyaAllah kalau permohonan aku diterima, aku akan ttulis banyak lagi..hehehehe…

You may also like

8 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge