Keputusannya Panggilan Semalam

Korang ingat lagi pasal pangilan telefon tue???? Alaa…yang aku letak gambar ni…
telefon, antik
Ni aku nak sambung sikit..tadi tu..biasalah..tadi dia datang secara tiba-tiba…jadi, aku dah pergi tandas dah…harap tak datang lagi lah yer…nanti kena pula berhenti… Berbalik kepada kes aku tadi tu, petang tu juga aku tanya kawan aku dan berbincang dengan dia… Beria-ria aku suruh dia pergi sama…lepas tu suruh dia telefon balik kat wakil IBS yang suara lemah lembut tu….(kalau suara kasar,takut pula nak jawab telefon kan?)… Dia pun cuba lah….banyak kali dia cuba tapi tak dapat disambung panggilan tu…cuba lagi tak boleh juga….cuba lagi……boleh…tapi tak dijawab…jadi kira tak boleh juga lah kan? 
Dan aku rasa ada hikmah di sebalik panggilan tak dijawab tu.. Korang tau apa dia?? Ini sebab yang utama aku rasa….sebabnya aku tak tanya bos aku lagi boleh ke aku cuti selama 1 minggu untuk ikut kursus tu…. MasyaAllah..boleh terlupa lagi aku….hhhmm…tak pe lah….aku pun cuba lah tanya bos aku tu….macam ni bunyi nya “ Saya nak minta cuti 1 minggu boleh? Dapat pergi kursus kat Rawang….”. Lepas tu korang tau apa dia balas??? Banyak kacak kau…aku ni lagi kacak…hahahaha….lawak jer…sebenarnya aku diberi 2 pilihan yang membuatkan aku menulis entry aku yang sebelum ni iaitu Diantara dua….masa tu tengah sedih kan, jadi aku tuilis entry sedih dulu…sebab waktu marah kalau tulis kang,banyak pula yang yang macam nie akan keluar…macam ni @$#%@$@^@$@@%@^@^%@&@^,………hah..tu kan dah banyak tu..ni baru masa emosi aku dah ok…eh.bulan puasa ni…korang lah tanya kenapa…ishhh…sambung dua pilihan tu?? Korang tau apa??? Samada aku pergi kursus tu atau aku nak kerja….wuuuaaaaa….aku dah tak boleh nak cakap apa…kalo korang,korang pilih yang mana????huhuhuhu…..patah hatiku…….(menyanyi lagu Patah Hatiku)
not, approved

2 thoughts on “Keputusannya Panggilan Semalam

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge