Kembali Setelah

Assalamualaikum…..

Hari ini baru dapat update blog…huhuhu… Bukannya apa, cuma ada masalah kat sini.. Tapi masalahy tu dah selesai.. Alhamdulillah… Apalah nak jadi dengan orang-orang sekarang ini ya.. Aku pula yang tak dapat nak update blog aku.. kesian kat aku.. Dah lah blog aku ni tak femes..huhuhu…

Tau tak sebab apa tak boleh nak update blog ?? Sebabnya ada hamba Allah ini, pergi potong kabel telefon.. Rajin kan dia ? Dapat lah duit kat dia dengan cara potong kabel telefon.. Dia senang, orang lain susah. Pastu sia-sia saja hidup dia kena maki hamun dengan orang…. Hhhhmmmmm…. Manusia…manusia…..

You may also like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge