Karikatur ‘Legendary’ Ujang Edisi Online

majalah, ujang, menjadi, tarikan, terbaik, generasi, muda

Dah lama kan tak baca majalah Ujang ni…Dulu tiap-tiap kali keluaran mesti beli. Best baca kartun-kartun dia dalam tu.Ada unsur nasihat…Dengar kata dah ada buat versi online pula kali ni… Bagi aku, aku lebih suka yang komik tu, senang je baca bila2 masa suka dan tak kira mana pun kita pergi.. Kalau korang nak tengok versi online, klik SINI

majalah, kartun, oleh, ujang, karikatur, terkenal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge