Kamal Affandi Hashim hidap AVM

Kamal Affandi Hashim…. Siapakah dia ? Dialah Penganalisis Jenanyah yang dikenali ramai. 
 Kalau tak kenal aku tak tau lah nak cakap apa. Dialah polis yang popular antara polis yang lain. hahahaha….. Selama ini aku tengok beliau ni biasa je. macam tak ada sakit apa-apa. Tetapi rupa-rupanya dalam kegembiraan wajahnya tersimpan satu luka kecil didalam. Kamal Affandi meghidap AVM sejak dari kecil lagi tanpa dia sedar.
AWM atau nama penuhnya Arteriovenous malformation, secara ringkasnya terdapat urat ekstra dalam kepala dan urat itu mengganggu fungsi koordinasi otak. Nak tahu lebih lanjut, klik kat sini AVM.
Saudara Kamal Affandi Hashim memerlukan Hampir RM42k untuk operasi rawatan. kalu korang nak membantu dan baca lagi kisah pasal saudara Kamal Affandi Hashim, boleh jelajah ke Bersama Mazidul.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge