Kahwin Bogel

Kahwin bogel ? Ada ke ? Kat mana ? Malaysia ? Iya ke? hahaha…wahhh..macam tak percaya je kalau ada orang kahwin bogel kat Malaysia ni. Korang nak ke kahwin bogel ? Sanggup tak ? Jimat kos untuk pakaian pengantin tue…. Tak nak ? hehehehe…. Tapi jangan korang tak percaya, korang kena percaya tau sebab apa, ada pasangan yang sanggup berkahwin bogel ni. Tapi bukan kat Malaysia lah. 
Pernikahan ini berlaku di Austria. Pasangan tersebut ialah Melanie Schanchner dan Rene Schacner. Mereka sebulat suara bersetuju untuk melakukan pernikahan tanpa pakaian dan mengimpikan pesta pernikahan mereka tidak akan dilupakan seumur hidup.
pasangan, kahwin, bogel

pasangan, meraikan, majlis, kahwin, bogel

pasangan, kahwin, tanpa, seurat, benang, sexy,
Aku tak sanggup lah nak buat macam ini… Bukannya sorang tengok, ramai tu.. Maaaluuuu….

You may also like

1 Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge