Kad Raya Diterima 2012

Assalamualaikum…..

Hari ni dah masuk hari raya yang ke 9 dah kan??? huhuhu.. Aku hari ini baru lah terhege-hegeh nak letak kad raya yang aku dapat untuk raya tahun ini. Alaaa…tahun ini aku dapat sikit je kad raya. Dapat 4 jer…tak banyak pun..hehehehe…jom tengok sikit…

Ini kad raya pertama aku dapat,iaitu dari kenalan dunia maya yang aku kenal selama 5 tahun, tapi tak pernah berjumpa. Hanya berhubung dengan Facebook, myspace, yahoo mesengger, dan telefon jer…
Ini yang kedua aku dapat. Aku rasa korang pun dah tahukan dari siapa….
 Yang ini dari YUYU.. tapi aku tak pasti yuyu mana..mungkin blogger juga. siap dapat duit raya lagi tau…hehehe… Terima kasih yuyu…
Yang ini dari blogger Lizahanum… Bukan dapat kad raya je tau, tapi dapat juga hadiah lain… Hadiah apa?? Moh tengok sini >> Hadiah Lizahanum
Ada juga yang bagi kad raya kat facebook..Apa-apa pun, aku nak ucap terima kasih…. Ada lagi yang nak hantar kad raya??? hehehehehe…..

2 thoughts on “Kad Raya Diterima 2012

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge