Lafaz Niat Solat Tarawikh

Dah nak masuk bulan Ramadhan ni… Tinggal beberapa hari jer lagi… korang sedar tak ni???
Kalau dalam bulan Ramadhan ni, ada sesuatu yang tak sama dengan bulan lain.. Korang tau tak apa?
Apa??? Puasa sebulan?? Nak raya?? hhhmmm..itu jer ?? Kalau puasa, bulan lain boleh puasa gak, cuma nak dengan tak nak jer… Kalau raya, kan bulan syawal dan raya haji bulan berapa erk?? hah..pandai pun….
Dalam bulan Ramadhan ni, kita ada solat Tarawikh… dalam bulan lain ada ke?? tapi, sebelum nak solat Tarawikh, korang masih ingat tak lagi lafaz niat nye??  baik lah..aku faham…ni aku nak bagi ni.. 
Lafaz, Niat, Solat, Tarawikh
Sekadar berkongdi….. 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge