Jom LIKE Facebook PPZ

gif creator online

“Eh…Jom Like Facebook PPZ ? PPZ itu apa ye ? “
” Hahhh…Kalau nak tau, kena LIKE dulu..”
” Ye lah.. nak lah tahu juga PPZ itu apa.”
” PPZ adalah singkatan bagi Pusat Punggutan Zakat.”
” Apa yang ada kat situ ?”
” Kat situ kita boleh ketahui update terkini berkaitan zakat. Tahu tak apa itu zakat? Zakat ada berapa jenis dan lain-lain pasal zakat ?”
” Dah lupa lah pasal zakat. Dulu kat sekolah ada belajar juga bab zakat ni.”
” Kalau macam tu, tunggu apa lagi? Jom lah LIKE Facebook PPZ sekarang !!!”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge