Haram Berkahwin Satu Pejabat

Hah ? Betul ke haram ? Boleh percaya ke ni ? Nak tau sebab apa haram berkahwin satu pejabat ? Tengok kat bawah ni

mencari, cincin, kahwin
Mie : Aku nak kawin la Joi…
Joi : Dengan budak mana?
Mie : Satu pejabat…
Joi : Ish mana boleh kawin satu pejabat…haram tuh!
Mie : Eh, apasal lak haram? Ko ni da terikut ajaran sesat ke ape?
Joi : Aku pun alim gak la…aku pon ada dengar ceramah gak kat masjid..
Mie : Ok, bagitau aku..sebab apa sampai jadi haram?
Joi : Islam suruh kawin paling ramai 4 orang je… kalau dah satu pejabat ada 20,30 orang perempuan, tu
kan ke haram..
Mie : $#@%^&* =.=” Podahh!

Baca Juga Ini :-
 # Lembu Dan Ayam
# Lawak untuk Hari Ini
# Lawak Petang Ahad

3 thoughts on “Haram Berkahwin Satu Pejabat

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge