Geng Hot FM AM Krew Atau …..

Tadi masa aku tengah tengok video-video kat Hotfm nye website, aku dapat tengok video yang kat bawah ini. Lepas tu, aku rasa macam pernah je aku tengok gaya dan gerak-geri yang geng Hotfm Am krew buat ni sama dengan satu video yang aku pernah post kat entry aku dulu. Taaapiii..itu video nyanyi lagu lain…Cuba korang lihat video geng HotFm Am krew ini dengan video kat bawah nya juga…

Haaa… Amacam ? Lebih kurang sama tak ??? Cuma Geng HotFM AM Krew tak ikut semua lah… So, Selamat Hari Raya…….

1 thought on “Geng Hot FM AM Krew Atau …..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge