Artis Lelaki Bogel

Aku baru dapat satu info dari blog lain pasal satu kes ni. Ada artis yang baru meningkat naik ni separuh bogel kat Thailand sana tu..Siapakah artis tu???jeng..jeng…jeng…Siapakah artis tersebut?? Adakah dia berbuat begitu untuk tingkatkan populariti? atau dia lupa nak bawa pakaian yang menutup aurat dan tubuh badan dia tu. Apa-apa pun,aku tak tau sangat pasal info ni..kalau korang nak tau pergi jelajah buah mulut.

artis, lelaki, bogel, dipantai

siapakah gerangan pemilik badan ini??Nanti kita tunggu kiah propa dan melodi yer…
bak kata kiah propa, jaga-jaga, ada mata yang memerhati…hahhahahhahahha…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge