Chiki Dapat Anak Kembar Empat

Wahhhh… Kembar empat tu. Macam tak percaya plak aku. Bukannya apa, sebelum ni ada orang kata Chiki tak boleh beranak, tapi tengok-tengok perut dah memboyot. Pelik juga aku. Patutlah Chiki manja sangat….

comelkan, kucing,siam

Apa boleh buat, dahsampai masa nak melahirkan, Chiki beranak kat bawah almari. Sebelum beranak, habis semua kertas-kertas yang ada kat situ dicakarnya. Aduiii…macam tu ke perangai kucing bila nak beranak. Ini baru Chiki, kalau Chiko beranak juga, penuh rumah aku dengan kucing-kucing.

You may also like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge