Cerita Bab Makan Pula?

Aduiii…kawan aku lagi sorang ni…. Nak suruh aku buat entry pasal makanan lah pula. Ni yang lemah ni. Memang lah kalau makan aku laju, tapi nak cerita kesedapan makanan tu aku tak berapa nak pandai lah. Yang aku tahu, makan masuk perut sampai kenyang. hahahaha….

makanan

Camne erk ? Hari tu kawan aku yang lagi sorang suruh letak sisipan agama, aku dah letak dah bab agama. ni bab makan pula, nak letak ke tak nak ? Nanti aku ambil gambar makanan nanti, mesti semua orang akan tumpu kat aku. Fikir sejenak lah…

You may also like

2 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge