Cerita Artis Kita

Sempena bulan Ramadhan ni, korang mesti nak tau kan cerita puasa artis?? Disebabkan hal itu, aku akan menulis cerita puasa artis kat Malaysia ni yang mana sempat aku ajukan soalan. Ada artis baru, dan ada juga artis yang sudah menempah nama dalam Industri Seni dan ada juga artis yang mula naik. Setakat ni, Alhamdulillah, aku dah dapt maklum balas yang baik dari beberapa orang artis yang sudi kongsi cerita puasa dan raya mereka. kalau korang nak tahu siapakah artis-artis yangbakal aku tulis cerita mereka nanti, sama-samalah kita nantikan yer… Sekarang ni nak kena edit apa yang patut dan buat apa yang perlu… Aku juga masih menunggu respon dari artis yang lain… InsyaAllah, kalau ada rezeki, dapat lah korang tahu cerita mereka….

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge