Cara Mudah Untuk Mendapat Topup

Alamak !!! Topup habis lah pula… Cam na nak buat ni ? Dah lah kecemasan ni… Susah betul lah kalau nak guna telefon tapi topup habis. hhhhmmm…. Pernah terjadi kat aku dalam tahun ni juga, nak balik kampung tapi topup habis. Masa tu dah sampai kat Stesen Keretapi Tanjung Malim. Kedai topup dah lah jauh gila. Nak kena jalan kaki 15 minit. Nasib baiklah abang aku tolong topupkan. Aku minta dia topup RM3.00 tapi dia topup RM10.00.  
Tapi sekarang ni, Alhamdulillah masalah topup habis ni boleh diselesaikan. Sebabnya, aku dah jumpa cara yang senang, mudah dan cepat untuk topup. Nak tahu apa ? Begini caranya, korang baca kat SINI dan SANA

tambah, nilai, prabayar,topup

You may also like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge