Bosan

Bosannye petang nie..tak tau nak buat pa…dengan keadaan cuaca yang panas ni, dah habis sebotol air aku minum..ni masih lagi terasa nak minum tapi perut dah kembung sebab penuh dengan air…
nak update blog pun tak tau nak tulis pasal apa…
apa?? artis ??bukan tak mau tulis, tapi ,macam ler aku ni paparazi…nak pula diri aku ni sibuk pasal orang lain…diri aku pun tak terurus…bukan apa, kalau pasal artis ni dah banyak orang cerita. dah ada yang nak kena saman lagi..itu lah masalah kalau nak buat pasal artis ni..kecuali aku betul-betul kenal artis yang aku nak tulis tu..
ni aku dah melalut dah nie…dah ler..tak jadi nak buat entry aku pasal bosan nie….
bored, cartoon, borong, bosan

1 thought on “Bosan

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge