Bila Masuk kerja

Hari ni aku datang kerja jer terus kemas-kemas barang dan kawasan tempat kerja aku. Bukannya kemas sebab nak berhenti kerja tapi nampak berselerak sangat. Agak nya berapa lama lah tempat aku ni akan bersih ye?? Paling lama pun tak sampai berapa jam, pastu nanti semak balik.  Apa nak wat, kerja dah banyak. Ini baru kat tempat kerja, tak termasuk lagi kat rumah aku tu. Ya Allah, Ya Rabbi….memang bersepah. Dengan tong sampah melimpah ruah, lantai dah berdebu, bilik berselerak tapi nasib baik baju aku baru jer basuh 2 hari lepas.itu pun mesin yang basuhkan. Kalau tak, alamat nya tak da lah baju aku nak pakai. Ok lah…nak wat kerja sikit….wat kerja ke???lalalala……..

You may also like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge