Bil Elektrik

Semalam dok tertanya-tanya pasal bil-bil. Bil elektrik lah, bil telefon lah tapi tak sampai lagi. Dok risau juga kalau-kalau bil dah samapi tapi tak tau letak kat mana. Pagi tadi, sebaik saja buka pintu, aku nampak kertas terselit kat celah-celah tu. Aku pun ambil lah. Sekali tengok bil elektrik dah sampai. Aku senyum lebar lah pada awalnya sebab sangka jumlahnya tak melebihi sepatutnya, sekali tengok…. Aaarghhh.. RM162.00 ??? Aku tengok lah betul-betul nama dan alamat, sekali tengok betul laaa… Dok fikir juga macamana lah boleh meningkat bil elektrik kali ini. Bulan lepas RM116 je, kali ini naik lagi…waaaa….aku dah minimakan penggunaanya tapi kenapa? Kenapa? Kenapa ?
tnb, tenaga, nasional, berhad, tarif, elektrik, naik

You may also like

2 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge