Bazar Terbaik Raya

Assalamualaikum….
Hari ni aku nak khabarkan kat korang yang ada satu bazar ni hanya akan diadakan 2 hari jer. Korang tau ker bazar apa? Bazar Terbaik Raya nama diberi, akan diadakan di Perkarangan Sri Pentas TV3. Kalau korang tinggal kot kawasan situ atau berhampiran ke, saja nak lalu ker, boleh ler singgah kat bazar tu yang bermula pada jam 9 pagi hingga 7 petang iaitu bermula hari ini 9 Ogos hinggalah esok hari 10 Ogos 2012. 
Selain korang pergi bazar, korang juga boleh jumpa selebriti TV3 dan juga pelakon-pelakon serta artis lain. Antara artis yang terlibat, korang boleh tengok kat bawah ni……
tv3, anjur, bazar, terbaik, raya

tasha, shila, jual, kuih, raya

suami, fauziah, ghous, handsome

iqram, dinzly, bercinta, degan, soo, win, ci
sumber : FB TV3

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge