Badi EURO

Petang-petang macam ni baru dapat baca surat khabar. Tahu pun, berita dah basi. Kalau beli surat khabar pun, mesti dah jadi pembungkus nasi lemak untuk esok. Nasib baik boleh online,jadi senang sikit. Klik jer dah dapat baca. Bukan setakat berita hari ni tapi rangkuman 1 minggu. Tajuk utama untuk akbar Harian Metro hari ni pasal skor 4-0 untuk EURO akhir hari tu. Kali ini Italy menembak Spain pula.

Apa ler nak jadi kan??? Ejek-mengejek ni biasa lah kan…Fanatik-fanatik juga,jangan lah begini jadinya.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge