Back to student life

Tanggal 28 januari aku bergelar pelajar.
Waaa…..terasa muda kot… huhu… Mula-mula daftar, aku dan kawan aku ingatkan
kamilah yang paling tua tapi rupanya ada lagi yang tua…  So, umur dirahsiakan dan sentiasa merasakan
diri ini muda….

kismec, kedah, skill,

Hari pertama kat sini, lepas daftar kelas,
kami diberi tempat untuk asrama. Aku minta tinggal dengan kawan aku sebab dia
kan jadi anak rantauan…tak ada kenderaan nak ke kelas.  Alhamdulillah, kami dapat tinggal satu rumah.
Senang sikit nak ke kelas…
Mula masuk rumah tu, ya Allah…..tak tau
lah nak cakap apa… hanya Allah je yang tahu…memandangkan petang tu tak ada apa-apa
aktiviti, kami berdua membersihkan rumah… Lepas tu keluar pergi cari
barng-barangg keperluan lain. Sebenarnya, kami tinggal berdua je kat rumah tu
dan berharap tak ada orang masuk…hahahaha….Seminggu kemudian, tengok-tengok ada
budak baru masuk….tak bestnya.huhuhu…. 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge