Aslinda_pit buat laporan polis

Dalam minggu ini pasti pengguna twitter tahu mengenai kisah aslinda_pit kan? Kalau dilihat di twitter aslinda_pit memang terkejut gila..Tak sangka kan dia boleh upload gambar macam ni kat twitter dengan hastag bagai…fuhhh…

status, twitter, aslinda, pit, 18sx
Disebabkan gambar ini telah menjadi perhatian ramai, akhirnya pemilik gambar berkenaan membuat laporan polis setelah mengetahui dari kawanya mengenai gambarnya tersebar meluas di internet.
aslinda, pit, membuat, laporan polis, twitter
Apa nak dikata, benda dah jadi. Dah tak boleh nak patah balik..Terlajak perahu boleh diundur, tapi terlajak upload gambar di twitter habis lah tersebar..Masa nak buat tak beringat, tapi dah jadi macam ni baru lah tahu peritnya malu. Itu baru malu diri sendiri, bagaimana pula dengan ibu yang melahirkan, bapa yang membanting tulang mencari rezeki…Fikir-fikirkalah sebelum buat…Kalau nak gak rasa, kahwin je cepat-cepat, dapat rasa setiap hari..yang penting HALAL.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge