Antara Plan UOX dan Maxis

Aku kekadang jadi keliru samada betul atau tidak plan yang aku guna antara plan UOX dan Maxis. Tapi aku tak kisah sangatlah sebab aku jarang nak guna telefon untuk ‘call’ dan juga ‘sms’. Apa? Girlfriend? buat masa ini masih ada kosong lagi untuk 4,. Tidak ada lagi yang sah untuk aku. hehehe..Jual Mahal ? Tak lah, malas aku nak berpacaran. Banyak peranan dan tanggungjawab. Diri aku ni pun belum terurus lagi, macamna aku nak urus orang lain? Tambah-tambah lagi anak gadis orang. Susah ooo….

Berbalik kepada plan UOX dan Maxis, aku guna dua-dua plan. hehehehe…senang sikit.. UOX untuk aku berhubung dengan Mak dan Ayah aku. Maxis pula untuk berhubung dengan kawan-kawan. Senang kan ? Jumlah topup aku selalu guna tak sampai RM10 dalam sebulan. Memang jimat untuk aku. hehehehe…. Jadi, korang guna plan apa ? Plan UOX ni aku beli masa aku belajar dulu. memang berbaloi. Nak tahu kelebihan plan UOX? Korang tengok lah kat Kelebihan UOX.

Anda mesti suka :-

~~>> Hanis Zalikha Masuk Race !!!
~~>> Zam Zam Alam Kazam Masterchef

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge