Aku Menetap di Perth

Assalamualaikum….

Gembira sungguh tengok orang update blog tulis pasal cerita raya masing-masing. Pergi rumah terbuka lah, pergi itu lah, ini lah… Waahhhh…bagus… bagus…
Cerita raya aku ? Tidak ada apa yang dapat aku ceritakan sebab penat beraya dan melayan tetamu yang tidak putus-putus datang ke rumah aku dari hari raya pertama hingga ke tiga. Maklum lah kan, aku kan tinggal kat Perth.  Dah lama dah aku tinggal kat Perth. Tapi aku baru tau hari ini yang tempat tinggal aku ni adalah Perth. Betul lah..bukan aku hilang ingtan. Tapi ini kenyataan. macam ini ceritanya…..
Pada suatu pagi, iaitu hari ini, aku saja lah buka google translate. Sebab nak hilangkan bosan, Aku taip alamat rumah aku kat situ. Dan hasilnya…. waaahhhhh… aku kat Perth rupanya… Tapi hanya kat google translate aja lah…..ni alamat aku …

                                                      No.. 1, Village Orissa,
                                                      Guar parishes of Perth,

Bilalah aku nak menjejak kaki ke Perth sebenar?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge