Aku Menang !!!

Assalamualaikum….

Pagi tadi aku buka facebook aku. Dam macam biasalan aku tengok notification dan juga mesej dalam inbox. Satu persatu aku tengok. Dan ada satu mesej ini, Aku buka datang dari PPZ dan kandungannya ialah :

Aku pun fikir balik… “Eh..kuiz yang mana aku masuk ni? Menang pula tu…..hhhmmmm”. aku pun check balik, aku memang jawab kuiz tu. tapi saja jer aku menjawab. Sebab dah tak tau nak komen apa-apa. Tak sangka pula boleh menang… Itu lah namaya rezeki yang tak di sangka.  Alhamdulillah….  Nama pemenang dah lama diumumkan, tapi aku tak tau pula yang aku ni menang…

Tarikh umum 15 Ogos, tapi aku baru dapat tau aku menang pagi ini. Hhhhmmmm…. Maaflah sebab tak selalu on facebook untuk chatting. Apa-apa pun, Terima Kasih kepada PPZ kerana memilih aku sebagai pemenang.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge