5 Cara Nak Halau Tetamu

Sekarang ni musim perayaan kan ? Ada yang buat rumah terbuka dan ada juga yang menghadiri rumah terbuka… Seronok lah kan boleh pergi makan-makan.. Kat rumah dah tak payah nak masak. Makan je kat rumah tu sampai kenyang kan. hehehehe,,, Untunglah kalau dapat jemputan tu kan, kalau tak dapat jemputan memang kena masak juga lah kan…heheheh…. Tapi yang tak seronok nya bila jadi tuan rumah. Amboi-amboi tetamu ni… dah tak reti nak balik ke ? Sekejap lagi ada lagi tetamu yang nak datang, ruang rumah sempit je… Pernah tak korang rasa macam ni ? Jom kita tengok sikit cara nak halau tetamu tu..hehehehe… berani ke ?

korang dengarkan kat sini… 

You may also like

4 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge