Tutorial Cara Pakai Serban

Ok..Kali ni aku nak buat tutorial cara pakai serban. Ni first time aku pakai serban dan ikat serban. Ni gara-gara aku tengok poster cara pakai serban ni lah…

Ni lah rupa aku bila pakai serban. Nampak besar kan serban ni ? Serban ni memang besar sebab aku ambil serban abah aku punya..huhu..Aku tak ada serban lagi..

cara, pakai, serban
tutorial, cara, pakai, serban
Maaf lah sebab nampak sedikit tidak kemas. Aku rasa korang boleh cuba pakai serban denga tutorial kat bawah ni.
tutorial, cara, pakai, serba, lelaki
Ok…nampak senang kan? apa lagi..cubalah ya..

You may also like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge